ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း

Pages

  • Home
  • ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း
  • စာေပက႑
  • ဗုဒၶဘာသာဆိုင္ရာ
  • က်န္းမာေရးက႑
  • မိဘေမတၱာ
  • မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒအားေလ့လာျခင္း
  • မွတ္သားဖြယ္ရာအဆုိအမိန္႔မ်ား
  • သတိျပဳစရာေလးမ်ား
  • The beautiful Myanmar
  • ဆက္သြယ္ရန္

Aug 8, 2014

၁။ ယမက၀ဂၢ


မေနာပုဗၺဂၤမာ ဓမၼာ၊ မေနာေသေ႒ာ မေနာမယာ။
 မနသာ ေစ ပဒုေ႒န၊ ဘာသတိ ၀ါ ကေရာတိ ၀ါ။
 တေတာ နံ ဒုကၡမေႏြတိ၊ စကၠံ၀ ၀ဟေတာ ပဒံ။

၁။ နာမ္ခႏၶာ(ေလးပါး)တုိ႕သည္ စိတ္လွ်င္ ေရ့ွသြားရွိကုန္၏၊ စိတ္လွ်င္ အႀကီးအမွဴးရွိကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ၿပီးကုန္၏၊ ျပစ္မွားလိိုေသာစိတ္ျဖင့္ အကယ္၍ ေျပာဆိုေသာ္လည္းေကာင္း၊ ျပဳလုပ္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ၾကံစည္ေသာ္လည္းေကာင္း ထိုေျပာဆို ျပဳလုပ္ ၾကံစည္မႈေၾကာင့္ လွည္းဘီးသည္ ၀န္ေဆာင္ႏြား၏ေျခရာသို႔ အစဥ္လုိက္ဘိသက့ဲသို႔ ထိုသူသို႔ ဆင္းရဲသည္ အစဥ္လိုက္ေလ၏။

 1. Mental perception is the lead in mind that causes everything to happen. It is founded on our thoughts. Our life is the creation of our mind which is supreme. If one speaks or acts or plans with wicked mind, suffering and pain will follow as the wheel of a cart that follows the hoof of the ox.

 ၂။ မေနာပုဗၺဂၤမာ ဓမၼာ၊ မေနာေသေ႒ာ မေနာမယာ။
 မနသာ ေစ ပသေႏၷန၊ ဘာသတိ ၀ါ ကေရာတိ ၀ါ။
 တေတာ နံ သုခမေႏြတိ၊ ဆာယာ၀ အနပါယိနီ။

 ၂။ နာမ္ခႏၡာ(ေလးပါး)တို႕သည္ စိတ္လွ်င္ ေရ့ွသြားရွိကုန္၏၊ စိတ္လွ်င္ အၾကီးအမွဴးရွိကုန္၏၊ စိတ္ျဖင့္ ၿပီးကုန္၏၊ သန္႔ရွင္းၾကည္လင္ေသာစိတ္ျဖင့္ အကယ္၍ ေျပာဆိုေသာ္လည္းေကာင္း၊ ျပဳလုပ္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ၾကံစည္ေသာ္လည္းေကာင္း ထို(ေျပာဆို ျပဳလုပ္ ၾကံစည္)ေသာေၾကာင့္ အရိပ္သည္ (လူကို)မစြန္႔မူ၍ အစဥ္ လိုက္သကဲ့သို႔ ထိုသူသို႔ ခ်မ္းသာသည္ အစဥ္လိုက္ေလ၏။

2. Mental perception is the lead in mind that causes everything to happen. It is founded on our thoughts. Our life is the creation of our mind which is supreme. If one speaks or acts or plans with pure mind, joy and peace will follow like a shadow that never leaves the body.

၃။ အေကၠာစိၧ မံ အ၀ဓိ မံ၊ အဇိနိ မံ အဟာသိ ေမ။ ေယ စ တံ ဥပနယွႏၲိ၊ ေ၀ရံ ေတသံ န သမၼတိ။ ၄။ အေကၠာစိၧ မံ အ၀ဓိ မံ၊ အဇိနိ မံ အဟာသိ ေမ။ ေယ စ တံ ႏုပနယွႏၲိ၊ ေ၀ရံ ေတသူပသမၼတိ။ ၃။ ဤသူသည္ ငါ့ကို ဆဲေရးဖူးျပီ၊ ငါ့ကို ညႇဥ္းဆဲဖူးျပီ၊ ငါ့ကိုေအာင္ႏုိင္ဖူးျပီ၊ ငါ့ဥစၥာကို ေဆာင္ယူဖူးျပီဟု ထိုသူ႔အေပၚ၌ ရန္ျငိဳးဖြ႔ဲကုန္၏၊ ထိုသူတို႔အား ျဖစ္ေပၚလာသည့္ရန္သည္ မျငိမ္းေအးႏိုင္။ ၄။ ဤသူသည္ ငါ့ကို ဆဲေရးဖူးျပီ၊ ငါ့ကို ညႇဥ္းဆဲဖူးျပီ၊ ငါ့ကိုေအာင္ႏုိင္ဖူးျပီ၊ ငါ့ဥစၥာကို ေဆာင္ယူဖူးျပီဟု ထိုသူ႔အေပၚ၌ ရန္ျငိဳးမဖြဲ႔ကုန္၊ ထိုသူတို႔အား (ျဖစ္ေပၚလာသည့္) ရန္သည္ ေျပၿငိမ္းႏုိင္၏။ 3. "He abused me, he injured me, and he robbed me"- those who have such thoughts in mind will not be free from hatred. 4. "He abused me, he injured me, and he robbed me"- those who do not have such thoughts in mind will be free from hatred. ၅။ န ဟိ ေ၀ေရန ေ၀ရာနိ၊ သမၼႏၲီဓ ကုဒါစနံ။ အေ၀ေရန စ သမၼႏၲိ၊ ဧသ ဓေမၼာ သနႏၲေနာ။ ၅။ ဤေလာက၌ ရန္တုံ႔မူျခင္းျဖင့္ ရန္တို႔သည္ အဘယ္အခါမွ် မေျပၿငိမ္းႏုိင္ကုန္၊ ရန္တုံ႔မမူျခင္းျဖင့္သာလွ်င္ ရန္ေျပၿငိမ္းႏုိင္ကုန္၏၊ ဤသေဘာကား အစဥ္အလာ ဓမၼတာ သေဘာပင္တည္း။ 5. As a universal truth, hatred will never end by hatred: hatred will cease by loving kindness. ၆။ ပေရ စ န ၀ိဇာနႏၲိ၊ မယေမတၱ ယမာမေသ။ ေယ စ တတၳ ၀ိဇာနႏၲိ၊ တေတာ သမၼႏၲိ ေမဓဂါ။ ၆။ ဤေလာက၌ လူမိုက္တို႔သည္ ငါတိို႔ ေသၾကလိမ့္မည္ဟု မသိၾကကုန္၊ ထိုမသိမႈေၾကာင့္ ခိုက္ရန္ျငင္းခံုမႈတို႔သည္ မေျပျငိမ္းႏုိင္ကုန္၊ ဤေလာက၌ ပညာရွိသူတို႔သည္ ငါတို႔ေသၾကလိမ့္မည္ဟု သိၾကကုန္၏၊ ထိုသိမႈေၾကာင့္ ခိုက္ရန္ျငင္းခံုမႈတို႔သည္ ေျပျငိမ္းႏုိင္ကုန္၏။ 6. The silly do not know that they must one day come to an end; but those who know this do not fight each other and their quarrels cease. ၇။ သုဘာႏုပႆႎ ၀ိဟရႏၲံ၊ ဣႁႏိၵေယသု အသံ၀ုတံ။ ေဘာဇနမွိ စာမတၱညံဳ၊ ကုသီတံ ဟီန၀ီရိယံ။ တံ ေ၀ ပသဟတိ မာေရာ၊ ၀ါေတာ ႐ုကၡံ၀ ဒုဗၺလံ။ ၈။ အသုဘာႏုပႆႎ ၀ိဟရႏၲံ၊ ဣႁႏိၵေယသု သုသံ၀ုတံ။ ေဘာဇနမွိ စ မတၱညံဳ၊ သဒၶံ အာရဒၶ၀ီရိယံ။ တံ ေ၀ နပၸသဟတိ မာေရာ၊ ၀ါေတာ ေသလံ၀ ပဗၺတံ။ ၇။ တင့္တယ္၏ဟူ၍ အဖန္ဖန္ ႐ႈ၍ေနေသာ ဣေႁႏၵတို႔၌ မေစာင့္စည္းဘဲ ေဘာဇဥ္၌ အတိုင္းအရွည္ကို မသိမူ၍ ၀ီ ရိယယုတ္ေလ်ာ့ ပ်င္းရိသူကို ေလမုန္တိုင္းသည္ အားနည္းေသာသစ္ပင္ကို ႏွိပ္စက္ညႇဥ္းဆဲဘိသက့ဲသို႔ (ကိေလသာ)မာရ္သည္ စင္စစ္ ႏွိပ္စက္ႏိုင္၏။ ၈။ မတင့္တယ္ဟု အဖန္ဖန္႐ႈ၍ေနေသာ ဣေႁႏၵတို႔၌ ေကာင္းစြာ ေစာင့္စည္းလ်က္ ေဘာဇဥ္၌ အတိုင္းအရွည္ကိုသိ၍ သဒၶါတရားရွိသျဖင့္ ထက္သန္ေသာ လုံ႔လရွိသူကို ေလမုန္တိုင္းသည္ ေက်ာက္ေတာင္ၾကီးကို မႏွိပ္စက္ မညႇဥ္းဆဲႏုိင္ဘိသကဲ့သို႔ (ကိေလသာ)မာရ္သည္ စင္စစ္ မႏွိပ္စက္ႏုိင္။ 7. The person who lives as though the things of the world were pleasurable, with senses uncontrolled and food immoderate, lazy and weak will be overpowered by Mara (craving), like the wind throws down a weak tree. 8. The person who lives as though the things of the world were not pleasurable, with senses well controlled and food moderate, faithful and strong , will not be overpowered by Mara (craving), like a mountain unshaken by the wind. ၉။ အနိကၠသာေ၀ါ ကာသာ၀ံ၊ ေယာ ၀တၳံ ပရိဒဟိႆတိ။ အေပေတာ ဒမသေစၥန၊ န ေသာ ကာသာ၀မရဟတိ။ ၁၀။ ေယာ စ ၀ႏၲကသာ၀ႆ၊ သီေလသု သုသမာဟိေတာ။ ဥေပေတာ ဒမသေစၥန၊ သ ေ၀ ကာသာ၀မရဟတိ။ ၉။ (ဣေႁႏၵကို)ဆံုးမျခင္းကင္း၍ မွန္ကန္စြာ ေျပာဆိုျခင္းမရွိေသာ ကိေလသာဖန္ေရ မကင္းဘဲလ်က္ ဖန္ရည္စြန္း ေသာ အ၀တ္(သကၤန္း)ကို ၀တ္ေသာသူသည္၊ ဖန္ရည္ စြန္းေသာ အ၀တ္(သကၤန္း)ႏွင့္ မထိုက္တန္။ ၁၀။ ဣေႁႏၵတို႔ကိုဆံုးမလ်က္ မွန္ကန္စြာ ေျပာဆိုျခင္းရွိေသာ ကိေလသာဖန္ေရကို ေထြးအန္ျပီး၍ သီလတို႔၌ ေကာင္းစြာ ေစာင့္ထိန္းသူသည္သာလွ်င္ ဖန္ရည္စြန္းေသာအ၀တ္ႏွင့္ ထိုက္တန္၏။ 9. One, who puts yellow robe with a soul which is impure, lacks in self-control (composure) and disregardful of truth is unworthy of the yellow robe. 10. One who is pure from sin and whose soul is strong in virtue, who has self-control and regards truth is indeed worthy of the yellow robe. ၁၁။ အသာေရ သာရမတိေနာ၊ သာေရ စာသာရဒႆိေနာ။ ေတ သာရံ နာဓိဂစၧႏၲိ၊ မိစၧာသကၤပၸေဂါစရာ။ ၁၂။ သာရဥၥ သာရေတာ ဉတြာ၊ အသာရဥၥ အသာရေတာ။ ေတ သာရံ အဓိဂစၧႏၲိ၊ သမၼာသကၤပၸေဂါစရာ။ ၁၁။ အႏွစ္မရွိေသာတရား၌ အႏွစ္ရွိ၏ဟု အယူရိွၾကကုန္၏၊ အႏွစ္ရွိေသာ တရား၌မူကား အႏွစ္မရွိဟု အယူရွိၾကကုန္၏၊ ထိုသူတို႔သည္ မွားေသာ ၾကံစည္မႈလွ်င္ (က်က္စားရာ)အာ႐ုံ ရွိၾကကုန္ရကား အႏွစ္ ရွိေသာတရားကို မရႏုိင္ၾကကုန္။ ၁၂။ အႏွစ္ရွိေသာတရားကိုလည္း အႏွစ္ရွိေသာတရားဟူ၍ အႏွစ္မရွိေသာတရားကိုလည္း အႏွစ္ မရွိေသာတရားဟူ၍ သိၾကကုန္ေသာေၾကာင့္ ထိုသူတို႔သည္ မွန္ကန္ေသာၾကံစည္မႈလွ်င္ (က်က္စားရာ)အာ႐ုံ ရွိ ကုန္ရကား အႏွစ္ရွိေသာ တရားကို ရႏုိင္ၾကကုန္၏။ 11.Those who consider truth in untruth, and see untruth in truth, do not reach the truth, lost in the path of wrong views. 12. Those who consider truth in truth and untruth in untruth arrive at truth and follow true desires as they hold right views. ၁၃။ ယထာ အဂါရံ ဒုစၧႏၷံ၊ ၀ု႒ီ သမတိ၀ိဇၥၽတိ။ ဧ၀ံ အဘာ၀ိတံ စိတၱံ၊ ရာေဂါ သမတိ၀ိဇၥၽတိ။ ၁၄။ ယထာ အဂါရံ သုဆႏၷံ၊ ၀ု႒ီ န သမတိ၀ိဇၥၽတိ။ ဧ၀ံ သုဘာ၀ိတံ စိတၱံ၊ ရာေဂါ န သမတိ၀ိဇၥၽတိ။ ၁၃။ အိမ္ကို မေကာင္းသျဖင့္ မိုးအပ္သည္ရွိေသာ္ မိုးေရသည္ ေဖာက္၀င္ႏုိင္သကဲ့သို႔ စိတ္ကို (သမထ၊ ၀ိပ ႆနာတို႔ျဖင့္) ေကာင္းစြာ မပြားထံုအပ္သည္ရွိေသာ္ ရာဂသည္ ေဖာက္၀င္ႏုိင္၏။ ၁၄။ အိမ္ကို ေကာင္းစြာမိုးအပ္သည္ရွိေသာ္ မိုးေရသည္ မေဖာက္၀င္ႏုိင္သကဲ့သို႔ စိတ္ကို (သမထ၊ ၀ိပ ႆနာတို႔ျဖင့္) ေကာင္းစြာ ပြားထံုအပ္သည္ရွိေသာ္ ရာဂသည္ မေဖာက္၀င္ႏုိင္။ 13. As rain penetrates the poorly thatched house that is poorly roofed, passion (raga) penetrates the unguarded mind. 14. As rain does not penetrate the well-guarded house, so passion (raga) does not penetrate the well-guarded mind. ၁၅။ ဣဓ ေသာစတိ ေပစၥ ေသာစတိ၊ ပါပကာရီ ဥဘယတၳ ေသာစတိ။ ေသာ ေသာစတိ ေသာ ၀ိဟညတိ၊ ဒိသြာ ကမၼကိလိ႒မတၱေနာ။ ၁၅။ မေကာင္းမႈျပဳသူသည္ ဤဘ၀၌လည္း စိုးရိမ္ရ၏၊ တမလြန္ဘ၀၌လည္း စိုးရိမ္ရ၏၊ ပစၥဳပၸန္ တမလြန္ ဘ၀ႏွစ္တန္တို႔၌လည္း စိုးရိမ္ရ၏၊ ထိုမေကာင္းမႈျပဳသူသည္ မိမိ၏ညစ္ႏြမ္းေသာ ကံကို သိျမင္၍ စိုးရိမ္ရ ပင္ပန္းရ၏။ 15. The evil-doer suffers in this world and he suffers in the next, the man who does evil suffers in both worlds. He suffers and mourns when he sees the wrong he has done. ၁၆။ ဣဓ ေမာဒတိ ေပစၥ ေမာဒတိ၊ ကတပုေညာ ဥဘယတၳ ေမာဒတိ။ ေသာ ေမာဒတိ ေသာ ပေမာဒတိ၊ ဒိသြာ ကမၼ၀ိသုဒၶိမတၱေနာ။ ၁၆။ ေကာင္းမႈျပဳသူသည္ ဤဘ၀၌လည္း ၀မ္းေျမာက္ရ၏၊ တမလြန္ဘ၀၌လည္း ၀မ္းေျမာက္ရ၏၊ ပစၥဳပၸန္ တမလြန္ ဘ၀ႏွစ္တန္တို႔၌လည္း ၀မ္းေျမာက္ရ၏၊ ထိုေကာင္းမႈျပဳသူသည္ မိမိ၏ စင္ၾကယ္ေသာကံကုိ သိျမင္ရ၍ ၀မ္း ေျမာက္ရ အလြန္၀မ္းေျမာက္ရ၏။ 16. The virtuous person is happy in this world and after death, happy in both. Seeing the purity of his own action, he feels glad when he sees the good he has done. ၁၇။ ဣဓ တပၸတိ ေပစၥ တပၸတိ၊ ပါပကာရီ ဥဘယတၳ တပၸတိ။ ပါပံ ေမ ကတႏၲိ တပၸတိ၊ ဘိေယ်ာ တပၸတိ ဒုဂၢတႎ ဂေတာ။ ၁၇။ မေကာင္းမႈျပဳသူသည္ ဤဘ၀၌လည္း ပူပန္ရ၏၊ တမလြန္ဘ၀၌လည္း ပူပန္ရ၏၊ ပစၥဳပၸန္ တမလြန္ ဘ၀ႏွစ္တန္တို႔၌လည္း ပူပန္ရ၏၊ ငါသည္ မေကာင္းမႈကို ျပဳမိၿပီဟု ပူပန္ရ၏၊ ဒုဂၢတိဘံုဘ၀သို႔ ေရာက္ပါမူကား အလြန္ ပူပန္ရ၏။ 17. The evil-doer suffers in this world and, he suffers in the next, he suffers in both. He suffers when he thinks of the evil he has done: he suffers even more when he has gone in the evil path to hell. ၁၈။ ဣဓ နႏၵတိ ေပစၥ နႏၵတိ၊ ကတပုေညာ ဥဘယတၳ နႏၵတိ။ ပုညံ ေမ ကတႏၲိ နႏၵတိ၊ ဘိေယ်ာ နႏၵတိ သုဂၢတႎ ဂေတာ။ ၁၈။ ေကာင္းမႈျပဳသူသည္ ဤဘ၀၌လည္း ႏွစ္သက္ရ၏၊ တမလြန္ဘ၀၌လည္း ႏွစ္သက္ရ၏၊ ပစၥဳပၸန္ တမလြန္ ဘ၀ႏွစ္တန္တို႔၌လည္း ႏွစ္သက္ရ၏၊ ငါသည္ ေကာင္းမႈကို ျပဳအပ္ၿပီဟု ႏွစ္သက္ရ၏၊ သုဂတိဘံုဘ၀သို႔ ေရာက္ပါမူကား အလြန္ႏွစ္သက္ရ၏။ 18. The virtuous man rejoices in this world, and he rejoices in the next world: the man who does well rejoices in both worlds. "I have done good deed", thus he rejoices and even happier when he has gone on the good path to heaven. ၁၉။ ဗဟုမၸိ ေစ သံဟိတ ဘာသမာေနာ၊ န တကၠေရာ ေဟာတိ နေရာ ပမေတၱာ။ ေဂါေပါ၀ ဂါေ၀ါ ဂဏယံ ပေရသံ၊ န ဘာဂ၀ါ သာမညႆ ေဟာတိ။ ၂၀။ အပၸမၸိ ေစ သံဟိတ ဘာသမာေနာ၊ ဓမၼႆ ေဟာတိ အႏုဓမၼစာရီ။ ရာဂဥၥ ေဒါသဥၥ ပဟာယ ေမာဟံ၊ သမၼပၸဇာေနာ သု၀ိမုတၱစိေတၱာ။ အႏုပါဒိယာေနာ ဣဓ ၀ါ ဟုရံ ၀ါ၊ သ ဘာဂ၀ါ သာမညႆ ေဟာတိ။ ၁၉။ ႏြား႐ွင္တို႔အား ႏြားတို႔ကို ေရတြက္အပ္ႏွင္းလိုက္ရေသာ ႏြားေက်ာင္းသားသည္ ႏြားႏုိ႔ အရသာကို မခံစားရသကဲ့သို႔၊ နိဗၺာန္ေရာက္သည္အထိ အက်ဳိးစီးပြားႏွင့္စပ္ေသာ ပိဋကတ္ သံုးပံုဟူေသာ ဘုရားစကားေတာ္ကို မ်ားစြာေျပာေဟာေနေသာ္လည္း မက်င့္မၾကံ ေမ့ေလ်ာ့ေပါ့ တန္ေနေသာသူသည္ ျပဳထိုက္သည္ကိုျပဳသည္ မမည္၊ မဂ္ဖိုလ္အရသာကို မခံစားရ။ ၂၀။ နိဗၺာန္ေရာက္သည္အထိ အက်ဳိးစီးပြားႏွင့္စပ္ေသာ ပိဋကတ္သံုးပံုဟူေသာ ဘုရားစကားေတာ္ကို အနည္းငယ္မွ်ပင္ ေျပာေဟာေနပါေသာ္လည္း တရားအားေလ်ာ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္ေလ့႐ွိသူျဖစ္ခဲ့မူ ရာဂ ေဒါသ ေမာဟကို ပယ္ျပီးလွ်င္ ေကာင္းစြာ အျပားအားျဖင့္ သိသည္ ျဖစ္၍ (ကိေလသာတို႔မွ)လြတ္ေသာ စိတ္႐ွိသည္ျဖစ္လ်က္ ဤေလာက၌ လည္းေကာင္း၊ တမလြန္ ေလာက၌ လည္းေကာင္း စြဲလမ္းမႈမ႐ွိေတာ့ၿပီ၊ ထိုသူသည္သာ မဂ္ဖိုလ္အရသာကို ခံစားရ၏။ 19. If a man speaks many religious words of the Buddha (Tipita-ka) but does not put it into practice, this thoughtless man cannot enjoy the life of religion, like a cowherd counting others' cows, without knowing the taste of the milk. 20. If a man speaks a few religious words and yet he lives the life of those words (Dhamma), free from passion, hatred and illusion – with right vision and a free mind, craving for nothing both now and hereafter – the life of this man is a life of faithfulness in religion. http://lknt4.blogspot.com မွျပန္လည္ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္
ေအာင္ပညာဒါန Unknown at 11:44 PM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Labels: ဓမၼပဒပါဠိေတာ္ ပါဠိ ျမန္မာ အဂၤလိပ္

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

http://www.agenziabozzo.it/bandiere_animate/Bandiera_animata_flag_Myanmar_dal_2010.gif

ယေန႔ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္

Time in Rangoon

ကမၻာ့စံေတာ္ခ်ိန္မ်ား

World Time Difference
  Kyat Exchange Rate
International Dialing Codes

Sample Text

Total Pageviews

ဧည့္သည္ေတာ္မ်ား






ဤစာမ်က္နွာအားႏွစ္သက္သေဘာက်သူမ်ား

Subscribe To

Posts
Atom
Posts
Comments
Atom
Comments

စုစုစည္းစည္း

  • The beautiful Myanmar (5)
  • ကဗ်ာ (1)
  • က်န္းမာေရးက႑ (28)
  • စာေပက႑ (78)
  • ဓမၼပဒပါဠိေတာ္ ပါဠိ ျမန္မာ အဂၤလိပ္ (8)
  • ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း (7)
  • ပညာေရး (3)
  • ဗုဒၶဘာသာဆိုင္ရာ (20)
  • မွတ္သားဖြယ္ရာအဆုိအမိန္႔မ်ား (4)
  • မိဘေမတၱာ (10)
  • မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒအားေလ့လာျခင္း (12)
  • သတိျပဳစရာ (7)

Sample Text

Social Icons

Social Icons

About Me

Unknown
View my complete profile

Featured Posts


သတၱ၀ါဟူသေရြ႕ တရားေတြ႕ ခ်မ္းေျမ႕သာယာရွိပါေစ၊
ပညာႏွင့္တူေသာ အလင္းဟူသည္ ေလာကမွာမရွိ။

ယေန႔ျမန္မာသကၠရာဇ္


သိခ်င္ရာ ရွာၾကည့္မည္

တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လွ်က္ရွိေသာဆရာ/ မမ်ား

၁။ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာေတာ္
၂။ ဦးေအာင္ေက်ာ္မင္း B.Sc (Phys:) Q, AGTI (MT)
ပညာေရးမွဴ း
၃။ ေဒၚေအာင္ေအာင္ယု B.Sc (Phys:) Q, AGTI ( MT)
ဒု ပညာေရးမွဴ း
၃။ ဦးသန္႔ဇင္ B.Sc (Phys) AGTI (MT)
၄။ ဦး၀င္းေက်ာ္ထြန္း BE. (MC)
၅။ ဦး၀င္းေက်ာ္သန္း BE. (MC)
၆။ ေဒၚနီလာေအာင္ BA.(Eng) AGTI (MT)
၇။ ေဒၚေကခုိင္ျငိမ္း MA (EPP)
၈။ ေဒၚေမခုိင္ျငိမ္း Mc.S.C
၉။ ဦးသက္ကိုကုိ LLB
၁၀။ေဒၚေနျခည္ေထြး BA (English)
၁၁။ေဒၚေအးျမင့္သန္း BA (Geography)
၁၂။ေဒၚသီတာထြန္း BA (Geography)
၁၃။ဦးဟိန္းေ၀ယံေအာင္ တတိယႏွစ္ GTC (EP)
၁၄။ဦးစည္သူ တတိယႏွစ္ GTC (EP)
၁၅။ေဒၚယမံုႏုိင္ B.Sc (Che:)
၁၆။ေဒၚတင္ဇာလြင္ BA.(Geography)
၁၇။ဦးမ်ိ ဳးမင္းဦး B.com
၁၈။ေဒၚမာလာ BA (Myanmar)
၁၉။ဦးေအာင္သူရ အေနာက္ပိုင္းတကၠသိုလ္
၂၀။ဦးသန္႔ဇင္ေအာင္ အေနာက္ပုိင္းတကၠသိုလ္
၂၁။ေဒၚသက္ထားသူဇာႏြယ္ အေနာက္ပုိင္းတကၠသိုလ္

၂၀၁၄/၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ ပညာသင္ၾကားလွ်က္ရွိေသာ ေက်ာင္းသား/သူမ်ား

AGEC၁။အ႒မတန္း ၅ ေယာက္ AGEC
AGEC၂။န၀မတန္း ၃၄ ေယာက္AGEC
AGEC၃။တကၠသုိလ္၀င္တန္း ၅၈ ေယာက္ AGEC

၂၀၁၄/၅ ပညာသင္ႏွစ္ ပညာပါရမီကုသုိလ္ရွင္မ်ား

၁။ ကိုမင္းသိန္းထြန္း+မလဲ့ရည္၀င္း ေခတၱ စကၤာပူ
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၂။ ကုိေအာင္စည္၀င့္+မလြင္ေက်ာ႔ေက်ာ႔သိန္း သမီး ဂ်ဴ းရင့္လကၤာ
MYA THIDA HOTEL & Sleepln HOSTEL မိသားစု
အလွဴေငြက်ပ္ (၁၂၀၀၀၀) တစ္သိန္းႏွစ္ေသာင္း။
၃။ ကိုမ် ဳိးမင္း ( ေခတၱ) နယူးပါပူး၀ါးဂီနီ
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၄။ ကိုေဇာ္လင္းေထြး (ေခတၱ) ယူေအအီး
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၅။ ကုိသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ေမလ၊ အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၁၀၅၀၀၀) တစ္သိန္းငါးေထာင္
၆။ ကိုသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ဇြန္လ၊ အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၁၇၀၀၀) တစ္သိန္း တစ္ေသာင္းခုႏွစ္ေထာင္၊
၇။ကုိေအာင္ေက်ာ္မိသားစု
ေက်ာက္တလံုးၾကီးျမိဳ႕နယ္ ေတာင္ၾကီးျမိဳ႕
အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၅၀၀၀၀) ငါးေသာင္း
၈။ ကိုစုိးလင္းဦး(ခ) ခ်စ္သူ၊ အင္းစိန္ အလွဴ ေငြ
က်ပ္ (၄၅၀၀၀)ေလးေသာင္းခြဲ
၉။ ကုိ၀င္းေဇာ္ ( စာေရးဆရာေနသစ္မွဴ း) ေခတၱ (USA)အလွဴ ေငြ က်ပ္ ၅၀၀၀၀ က်ပ္
၁၀။
ကုိသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ဂ်ဴလိုင္လ၊ အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၉၄၅၀၀)


ပန္းတိုင္ရွိရာ



ဒူးမတုန္နဲ႔ကေလး
ဒီလုိထရပ္လုိက္တာကိုက
ေျခလွမ္းေတြစႏိုင္ဖို႔အတြက္ပါပဲ။

ရပ္ႏိုင္ေတာ့မွ
မင္းဘ၀ရဲ႕ ပထမေျခလွမ္း
မင္းစၿပီးလွမ္းရမွာ…။

ေၾကာက္စိတ္မ၀င္နဲ႔ကေလး
ပထမေျခလွမ္းမွယိုင္လဲ
ဒူးၿပဲခ်င္ၿပဲမယ္
လဲရင္ျပန္ရပ္
ေနာက္ထပ္ေျခလွမ္းေတြစမယ္။

ေလးဖက္တြားရင္းေက်နပ္
ထၿပီးမရပ္ဘဲေနမယ့္အစား
ရပ္စမ္းလဲစမ္း
ရဲရဲလွမ္း ကေလး…
(ၿပီးရင္)
ေျပးလမ္းေပၚတက္ၾကရေအာင္။

ေမာင္စိန္၀င္း (ပုတီးကုန္း)


သင္ေသသြားေသာ္



ေၾသာ္.........

လူ႔ျပည္ေလာက

လူ႔ဘ၀ကား

အုိရနာရ

ေသရဦးမည္


မွန္ေပသည္တည့္


သို႔ျပီးတကား

သင္ေသသြားေသာ္

သင္ဖြားေသာေျမ

သင္တုို႕ေျမသည္

အေျခတိုးျမင့္

က်န္ေကာင္းသင့္၏။

သင္၏မ်ိဳးသား

စာစကားလဲ ၾကီးပြားတက္ျမင့္

က်န္ေကာင္းသင့္၏။

သင္ဦးခ်၍ အမွ်ေ၀ရာ

ေစတီသာႏွင့္

သစၥာအေရာင္

ဥာဏ္တန္ေဆာင္လည္း

ေျပာင္လွ်က္၀င္းလွ်က္


က်န္ေစသား

ဆရာေဇာ္ဂ်ီ

ပရဟိတဟူသည္




ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ
ႏြမ္းပါးရွာသူ ခ်ိဳ႕တဲ့သူကို
ကူညီမစ ေထာက္ပံ့ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
မိဘမဲ့သူ ကံဆိုးသူကို
ကူညီယုယ ျပဳစုၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
မသန္စြမ္းသူ အားႏြဲ႕သူကို
ကူညီေဖးမ ပံ့ပိုးၾကသည္
ပရဟိတ ျမင့္ျမတ္လွ။
မက်န္းမာသူ နာေသာသူကို
ကူညီေစာင္မ ေစာင့္ေရွာက္ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ပညာနည္းသူ ဉာဏ္မြဲသူကို
ကူညီတြဲၾက အလင္းျပသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ကြယ္လြန္ရွာသူ သက္မဲ့သူကို
ကူညီ၀ိုင္းၾက သျဂႋဳဟ္ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ဘ၀ခရီး လမ္းမႀကီးကို အသီးသီး သူငါ ေလွ်ာက္လွမ္းရာ၀ယ္
ေမာရွာပန္းရွာ မ်ားလွစြာကို စာနာေဖးမ ကူညီၾကသည္
ပရဟိတ ျမတ္အလွတည့္ ျပဳၾကပုဂၢိဳလ္ မ်ားထိုထို၏
ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ အစုစုကို သာဓုႀကိမ္ႀကိမ္ ေခၚမိတကား။

( မင္းယုေ၀ )

သင့္အျမင္မ်ားကို ဤေနရာတြင္ ေရးသားေပးပါရန္ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္





လူၾကိဳက္အမ်ားဆံုး Post မ်ား

  • သိမ္းထားသင့္တဲ့ အဖိုးတန္ ဆိုစကားမ်ား
    ဘ၀ ရဲ႕ မိုင္တိုင္မ်ား   သိမ္းထားသင့္တဲ့ အဖိုးတန္ ဆိုစကားမ်ား -------------------------- -------------------- ...
  • တို ့ေဆး
    ယခုတေလာ ျပည္တြင္းမွ ဒုစရိုက္ဂိုဏ္းမ်ားက တို ့ေဆး မ်ားသံုး၍ လုရက္မွု-မုဒိန္းမုွခေလး ငယ္မ်ားအား တို ့ေဆးသံုးလ်ွက္ ဖမ္းဆီးခံရသည့္ သ...
  • သမိုင္းစာအုပ္မ်ား (၄၈ အုပ္) ဖတ္ရႈ႕ စုေဆာင္းလိုသူေတြ အတြက္
                                (၁) အင္း၀ေရႊနန္းေရာက္ ျဗိတိသွ် သံအဖြဲ႔မွတ္တမ္း (၁၈၅၅)(တကၠသိုလ္ေန၀င္း) http://www.mediafire.com/ ?z9ypq...
  • ပရဟိတ ဟူသည္
    ပရဟိတ ( Philanthropy ) ဆိုေသာ ေ၀ါဟာရသည္ လူထုကို ခ်စ္ေသာ တိုက္႐ိုက္အနက္ရၿပီး ... အေျခခံျပႆနာမ်ားကို အဓိကက်သည့္ ေျဖရွင္းမႈအတြက္ ရင္းႏွီး...
  • တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ပံုစံသစ္ကိုမိဘတိုင္း သိၾကပါေစ
    ဒသမတန္းေအာင္ျမင္သည့္ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားမ်ား အတြက္ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္စိစစ္ ေရြးခ်ယ္သည့္ပံုစံသစ္ကို လာမည့္ပညာသင္ႏွစ္ (၂၀၁၄-၂၀၁၅)မွစတင္၍ ေျပ...
  • ေမတၱာသုတ္အနက္၊ ရြတ္ဆုိရက်ဳိး
    ၁။ေဟ ၊ အိုသူေတာ္ေကာင္းတို႔ ။ယႆပရိတၱႆ၊ အၾကင္ေမတၱာသုတ္ပရိတ္ေတာ္၏။ အႏုဘာ၀ေတာ ၊ အစြမ္းရွိန္ေစာ္အာႏုေဘာ္ေၾကာင့္။ ယကၡာ ၊ နတ္အမ်ားတို႕သည္။ ဘီသနံ ...
  • ေအာင္ပညာဒါနတြင္ တက္ေရာက္ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ တကကၠသိုလ္၀င္တန္း ေက်ာင္းသား/သူမ်ား
  • ၃။ စိတၱ၀ဂၢ
    ၃၃။ ဖႏၵနံ စပလံ စိတၱံ၊ ဒူရကၡံ ဒုႏၷိ၀ါရယံ။   ဥဇံု ကေရာတိ ေမဓာ၀ီ၊ ဥသုကာေရာ၀ ေတဇနံ။  ၃၄။ ၀ါရိေဇာ၀ ထေလ ခိေတၱာ၊ ၾသကေမာကတဥဗၻေတာ။  ပရိဖႏၵတိဒံ စိ...
  • (no title)
    ကုသိုလ္ ဥစၥာ က်န္းခန္႔သာ၍ ပညာတန္ခိုး တမ်ိဳးမ်ိဳးမွ အက် ဳးိမထြက္ ထုိေန႔ရက္ စိတ္ပ်က္၀မ္းနည္းဖြယ္။ လူရယ္လုိ႔ျဖစ္လာရင္ လူ႕ဘ၀နဲ႔ထိုက္တန္တဲ့...
  • န၀မတန္းေက်ာင္းသား/သူ မ်ားအတြက္ ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း၏အခ်ိန္စာရင္း
    ေန႔ 8 to 9:30 9:00 to 11:00 12:30 to 2:30 3:00 to 4:30 4:40 to 6:00 တနဂၤလာ ဓာတု ဓာတု ျပန္လည္စစ္ေဆး ျခင္း အဂၤါ အဂ...

Blog Archive

  • ▼  2014 (175)
    • ►  10/26 - 11/02 (5)
    • ►  10/19 - 10/26 (3)
    • ►  10/12 - 10/19 (3)
    • ►  09/14 - 09/21 (8)
    • ►  09/07 - 09/14 (8)
    • ►  08/31 - 09/07 (21)
    • ►  08/24 - 08/31 (9)
    • ►  08/17 - 08/24 (30)
    • ►  08/10 - 08/17 (10)
    • ▼  08/03 - 08/10 (38)
      • သမိုင္းစာအုပ္မ်ား (၄၈ အုပ္) ဖတ္ရႈ႕ စုေဆာင္းလိုသူေတ...
      • စိတ္ဓာတ္က် ေနသူတို႔ အတြက္ ထိေရာက္ေသာ ေလ့က်င့္ခန္း
      • ၁။ ယမက၀ဂၢ
      • ကေလးငယ္ မ်ား၏ အနာဂတ္ အတြက္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံျခင္း
      • ေမတၱာ၏အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ား
      • ၀ါေခါင္လျပည့္ေန႔ (သုိ႔) ေမတၱာအခါေတာ္ေန
      • အ႒မတန္းေက်ာင္းသား/သူမ်ားအတြက္ ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေက...
      • န၀မတန္းေက်ာင္းသား/သူ မ်ားအတြက္ ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေ...
      • တကၠသိုလ္၀င္တန္းေက်ာင္းသား/သူမ်ား အတြက္ ေအာင္ပညာဒါသ...
      • ေအာင္ျမင္တဲ ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို ့ဒီအခ်က္ေတြကို အေလ...
      • ပုဂံေခတ္က မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒ
      • မွတ္မွတ္ရရ စကားစုေလးမ်ား
      • ရင့္က်က္သူျဖစ္ဖို႔
      • ထို ့ေၾကာင့္အေမဟုေခၚသည္
      • ေကာင္းတာလုပ္ေနေပမယ့္ ေကာင္းက်ိဳးမေပးဘူး ထင္ေနသလား..
      • ေမေမနဲ႔တကြ အေမမ်ားအားလံုးကို ဂုဏ္ျပဳလိုက္ပါတယ္
      • အသက္အရြယ္အလိုက္ အိပ္သင့္ေသာ ပမာဏ
      • ပန္းနာရင္က်ပ္ေရာဂါ အတြက္ ေဆးျမီးတိုမ်ား
      • တန္ဖိုးရွိေသာ စာသားမ်ား
      • ဘ၀အတြက္အာဟာရစကားမ်ား(၂၃)ခြန္း
      • ဘ၀ေအာင္ျမင္မႈ
      • တစ္ေန႔တာအတြက္ စိတ္ခြန္အားမ်ား
      • ၾကိဳးခုန္ျခင္းမွ ရရိွနိုင္ေသာ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား
      • မိဘဂုဏ္အဂၤါ(၁၂ )ျဖာ
      • အဲဒါ ဘာေကာင္လဲ ?
      • မာသာထရီဇာ ႏိုဗယ္ဆုလက္ခံယူစဥ္ကေျပာခဲ႔ေသာမိန္႔ခြန္း
      • ေယာက္်ားလးမ်ားအသက္ ၃၀ မတုိင္ခင္ သိသင့္ေသာ အရာမ်ား
      • အေမရိကန္လူမ်ဳိးရဲ႕ ဦးေႏွာက္
      • ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနတတ္ပါေစ
      • ဘ၀အတြက္အဟာရစကား(၂၃)ခြန္း
      • မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒ ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာလုပ္ငန္းစဥ္ ( ၅ ) မ...
      • လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း (၇၀)ေက်ာ္ က မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒ ျ...
      • ဦးကုမုဒ အရွင္ဘုရား မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒကို လက္ခံပါသလား
      • ေဖ့ေဖ့ကုိခ်စ္တယ္
      • အေဝးေရာက္ ျမန္မာလူငယ္မ်ား၏ အိမ္အျပန္
      • ဆရာ ၀င္းေက်ာ္သန္း မွ သခ်ၤာဘာသာရပ္မ်ားပို႔ခ်ေပးေနစဥ္
      • ေအာင္ပညာဒါနတြင္ တက္ေရာက္ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ တကကၠသိုလ...
      • ပုလဲ အေၾကာင္း
    • ►  07/27 - 08/03 (36)
    • ►  07/20 - 07/27 (4)
Theme images by konradlew. Powered by Blogger.