Aug 12, 2014
ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ေဝဒနာ
တကၠသိုလ္ဝင္တန္းေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္ခဲ့ သည္မွာ အႏွစ္ (၂၀)နီးပါးပင္ရွိိခဲ့ ၿပီ။ သည္အေတာအတြင္း ဟိုးအရင္စာသင္စ ၁၉၉၅-၉၆ ေလာက္ကေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ ယခုေက်ာင္းသားမ်ား၏အေနအထားကို ႏိႈင္းခ်ိန္ယွဥ္ထုိးၾကည့္မိ၏။ ျမန္မာစာဘာသာရပ္အေပၚ စိတ္ဝင္စားမႈ၊ အေလးထားမႈကစလို႔ တတ္ေျမာက္နားလည္မႈအဆံုး အစစအရာရာကြာျခားလာသည္ ဟုခံစားမိသည္။ တစ္ႏွစ္ခ်င္း ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္မသိသာေသာ္လည္း (၁၀)ႏွစ္ေလာက္ ခြာၾကည့္လွ်င္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို သိသာသည္။
ကြၽန္ေတာ္ဆယ္တန္းသင္စ မွာ တပည့္တစ္ေယာက္ေတြ႕ခဲ့ဖူး သည္။ စကားေျပလက္ေရြးစင္စာ အုပ္ထဲက သင္ခန္းစာေတြကို ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕မဖတ္ႏိုင္။ ပါဠိသက္ေဝါဟာရမ်ားကိုအသာထား၍ ႐ိုး႐ုိးျမန္မာစာလံုးမ်ားကိုပင္ အသံထြက္ခ်င္သလို ထြက္တတ္ သည္။ စာေမးပြဲစစ္ၾကည့္လုိက္ ေတာ့လည္း အမွတ္ (၁၀၀) ဖိုး ေမးခြန္းကို (၃၆) မွတ္ႏွင့္က်ေနသည္။
ထုိတပည့္ကိုေတြ႕ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ အံ့အားတသင့္ျဖစ္ ခဲ့ရ၏။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေခတ္က ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားတစ္ ေယာက္သည္ အျခားဘာသာရပ္ ေတြမွာညံ့ေနေစဦး။ ျမန္မာစာက် သည္လိုေတာ့မရွိခဲ့။ ထုိ႔အျပင္ ေက်ာင္းျပ႒ာန္းစာအုပ္မေျပာႏွင့္ အျပင္ကဝတၳဳေတြ၊ မဂၢဇင္းေတြ ကုိေတာင္ တစ္ေန႔တစ္အုပ္ငွား ဖတ္ေနၿပီျဖစ္သည္။ ဆိုေတာ့ ထို တပည့္က စာေမးပြဲလည္းေအာင္ မွတ္မရသည့္အျပင္ စာကိုလည္း အဓိပၸာယ္သိေအာင္ပင္ မဖတ္ႏိုင္ ရွိေလရာ ကြၽန္ေတာ့္မွာ မ်ားစြာ အံ့ၾသမိခဲ့ရေလသည္။
Labels:
စာေပက႑
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment