ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း

Pages

  • Home
  • ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း
  • စာေပက႑
  • ဗုဒၶဘာသာဆိုင္ရာ
  • က်န္းမာေရးက႑
  • မိဘေမတၱာ
  • မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒအားေလ့လာျခင္း
  • မွတ္သားဖြယ္ရာအဆုိအမိန္႔မ်ား
  • သတိျပဳစရာေလးမ်ား
  • The beautiful Myanmar
  • ဆက္သြယ္ရန္

Aug 12, 2014

ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ေဝဒနာ

တကၠသိုလ္ဝင္တန္းေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္ခဲ့ သည္မွာ အႏွစ္ (၂၀)နီးပါးပင္ရွိိခဲ့ ၿပီ။ သည္အေတာအတြင္း ဟိုးအရင္စာသင္စ ၁၉၉၅-၉၆ ေလာက္ကေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ ယခုေက်ာင္းသားမ်ား၏အေနအထားကို ႏိႈင္းခ်ိန္ယွဥ္ထုိးၾကည့္မိ၏။ ျမန္မာစာဘာသာရပ္အေပၚ စိတ္ဝင္စားမႈ၊ အေလးထားမႈကစလို႔ တတ္ေျမာက္နားလည္မႈအဆံုး အစစအရာရာကြာျခားလာသည္ ဟုခံစားမိသည္။ တစ္ႏွစ္ခ်င္း ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္မသိသာေသာ္လည္း (၁၀)ႏွစ္ေလာက္ ခြာၾကည့္လွ်င္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို သိသာသည္။ ကြၽန္ေတာ္ဆယ္တန္းသင္စ မွာ တပည့္တစ္ေယာက္ေတြ႕ခဲ့ဖူး သည္။ စကားေျပလက္ေရြးစင္စာ အုပ္ထဲက သင္ခန္းစာေတြကို ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕မဖတ္ႏိုင္။ ပါဠိသက္ေဝါဟာရမ်ားကိုအသာထား၍ ႐ိုး႐ုိးျမန္မာစာလံုးမ်ားကိုပင္ အသံထြက္ခ်င္သလို ထြက္တတ္ သည္။ စာေမးပြဲစစ္ၾကည့္လုိက္ ေတာ့လည္း အမွတ္ (၁၀၀) ဖိုး ေမးခြန္းကို (၃၆) မွတ္ႏွင့္က်ေနသည္။ ထုိတပည့္ကိုေတြ႕ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ အံ့အားတသင့္ျဖစ္ ခဲ့ရ၏။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေခတ္က ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားတစ္ ေယာက္သည္ အျခားဘာသာရပ္ ေတြမွာညံ့ေနေစဦး။ ျမန္မာစာက် သည္လိုေတာ့မရွိခဲ့။ ထုိ႔အျပင္ ေက်ာင္းျပ႒ာန္းစာအုပ္မေျပာႏွင့္ အျပင္ကဝတၳဳေတြ၊ မဂၢဇင္းေတြ ကုိေတာင္ တစ္ေန႔တစ္အုပ္ငွား ဖတ္ေနၿပီျဖစ္သည္။ ဆိုေတာ့ ထို တပည့္က စာေမးပြဲလည္းေအာင္ မွတ္မရသည့္အျပင္ စာကိုလည္း အဓိပၸာယ္သိေအာင္ပင္ မဖတ္ႏိုင္ ရွိေလရာ ကြၽန္ေတာ့္မွာ မ်ားစြာ အံ့ၾသမိခဲ့ရေလသည္။
ယခု အႏွစ္ (၂၀)ဝန္းက်င္ရွိ လာသည့္အခါ စာေမးပြဲစစ္လိုက္ ၍ ျမန္မာစာက်တာလည္း အဆန္းတၾကယ္မဟုတ္ေတာ့။ ျပ႒ာန္း စာအုပ္ထဲက သင္ခန္းစာေတြကို ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕ မဖတ္ႏိုင္တာ လည္း ထူးျခားဆန္းၾကယ္အံ့ၾသ ဖြယ္မဟုတ္ေတာ့။ စာေမးပြဲစစ္ ၾကည့္လွ်င္ ကေလးအမ်ားစုက ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္လည္း မေျဖၾကသလို ေအာင္မွတ္လည္း မရၾက။ သင္ခန္းစာေတြကို တစ္ ေယာက္ခ်င္း ထဖတ္ခိုင္းလွ်င္ လည္း စာက်က္သလို ပုဒ္စုတစ္ခု ကို ႏွစ္ခါသံုးခါထပ္ရြတ္သူက ရြတ္၊ စာထဲမပါသည့္‘တဲ့’ေတြ အမ်ားႀကီးထည့္ရြတ္သူက ရြတ္ ႏွင့္ သင္ခန္းစာကို အရသာခံဖို႔ မေျပာႏွင့္ အဓိပၸာယ္ပါ ဘာမွန္း မသိျဖစ္ရေလသည္။ ပိုဆုိးလာတာေလးကိုေျပာ ပါဦးမည္။ စာဖတ္သူမ်ားကို ညည္းျပေနသည္ဟုလည္း မထင္ပါႏွင့္။ အမွန္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ သည္ျပႆနာကို မည္သို႔ကုစားရမည္မွန္းမစဥ္းစား တတ္ေတာ့၍ ကိုယ့္ေပါင္ ကိုယ္လွန္ေထာင္းသလိုျဖစ္သည့္ ယခုကိစၥကို ေရးျပရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း ကဗ်ာလက္ေရြးစင္မွာကိုးခန္းပ်ဳိ႕ကထုတ္ ႏုတ္ထားသည့္‘ဝိဇၨာသိပၸလူ႔ကိစၥ’ ဟုအမည္ေပးထားေသာ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ပါပါသည္။ ေျပာလိုသည့္ အခ်က္ေပၚလြင္ေစရန္ ကဗ်ာကို အနည္းငယ္ေဖာ္ျပပါရေစ။ ‘သက်႐ူပံ၊ ႀကံႀကံသမွ်၊ ေတာင့္တရာရာ၊ တတ္ေကာင္း စြာသား၊ ဝိဇၨာသိပၸ၊ လူ႔ကိစၥကို၊ ငယ္ကမသင္၊ ေပ်ာ္ပါးလြင္မူ၊ အၾကင္သူအား၊ စကားေခ်တင္၊ သဘင္မၿပဲ႕၊ ခံတြင္းမဲ့သို႔၊ ခ်ဳိ႕တဲ့ပညာ၊ ညႇိဳးမ်က္ႏွာႏွင့္၊ ရြံရွာလန္႔ ထိတ္၊ အသံဆိတ္၏’ ဒါကဗ်ာရဲ႕ ပထမပိုဒ္ပါ။ ကြၽန္ေတာ္က ကဗ်ာကိုရြတ္ျပၿပီး လူတို႔ႀကံစည္သမွ်၊ ေတာင့္တ သမွ်၊ အသိပညာ၊ အတတ္ပညာက စြမ္းေဆာင္ေပးႏိုင္တဲ့အ ေၾကာင္း ပညာ၏တန္ခိုးထက္ပံုကို ဥပမာ၊ဥပေမယ်ေတြႏွင့္ ရွင္းျပလိုက္သည္။ သည့္ေနာက္ ပညာဟူသည္ လူ႔ကိစၥျဖစ္၍ ငယ္စဥ္ကတည္းက ပညာသင္ရမည့္ အေၾကာင္း၊ ပညာမသင္ဘဲ ေပ်ာ္သလိုေနခဲ့လွ်င္ ႀကံဳေတြ႕ခံစားရမည့္ဆင္းရဲဒုကၡမ်ားကို ဆရာေတာ္က ဖြဲ႕ဆိုထားေၾကာင္း ရွင္းျပကာ ‘ကဗ်ာထဲက အၾကင္သူဆိုတာ ဘယ္သူ႔ကိုရည္ၫႊန္းထားလဲကြ’ဟု ေက်ာင္းသားအားလံုးကို ၿခံဳ၍ေမးလိုက္သည္။ သည္တြင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို အိပ္မေပ်ာ္ေအာင္ ဒုကၡေပးမည့္ ကိစၥဆိုးႀကီးႏွင့္ တည့္တည့္တုိးပါေတာ့သည္။ ေက်ာင္း သားေတြေျဖလိုက္ၾကတာ။တစ္ ေယာက္တစ္ေပါက္။ ‘သူ႔ရည္းစား’တဲ့။ ‘သူ႔မိန္းမ’တဲ့။ ‘သူ႔ခ်စ္သူ’တဲ့။ ‘ၾကင္နာရတဲ့သူ’တဲ့စံုေန ေအာင္ေျပာၾကသည္။ ေတာ္ပါ ေတာ့ဟု မနည္းတားရသည္။ စာသင္သည့္အခါ တက္တက္ႂကြႂကြသင္တတ္သည့္ ကြၽန္ေတာ့္ စိတ္ဓာတ္ေတြလည္း အဝီစိေရာက္ေအာင္ ထုိးက်သြားရသည္။ ေနာက္အတန္းေမးလည္း ထုိနည္းလည္းေကာင္း။ ပညာမဲ့ သူကိုရည္ၫႊန္းတာဟုေျပာႏုိင္သည့္သူ အေတာ္နည္းပါသည္။ ‘အၾကင္’ဟုေတြ႕လိုက္သည္ႏွင့္ ထင္ရာျမင္ရာေျပာၾကျခင္းျဖစ္ပါ သည္။ အရင္ႏွစ္ေတြက တစ္ခါမွ် သည္လိုေမးမၾကည့္ဖူးခဲ့။ ေမး ၾကည့္စရာလည္း မလိုေလာက္ ေအာင္ အဓိပၸာယ္ကရွင္းေန သျဖင့္ သည္အတုိင္းပဲ သင္သြားခဲ့ သည္။ ယခုႏွစ္တြင္မွ အတန္းတစ္ တန္းတြင္ အမွတ္မထင္ေမးၾကည့္ မိရာမွ ကေလးအမ်ားစု နားမ လည္မွန္းသိလိုက္ရျခင္းျဖစ္၏။ သို႔ႏွင့္ ေနာက္အတန္းေတြပါ ထုိ သင္ခန္းစာေရာက္၍ ဆက္ေမး ၾကည့္ရာ ‘အၾကင္သူ’ဟူသည္ မည္သူ႔ကိုရည္ၫႊန္းေၾကာင္း မွန္ ေအာင္ေျပာႏုိင္သည့္သူ အေတာ္ နည္းပါးေၾကာင္းေတြ႕ရေလ၏။ သည္အတိုင္းဆိုလွ်င္ အျခား ကဗ်ာေတြ၊ စကားေျပေတြကိုလည္း အဓိပၸာယ္ေတြရွင္းျပ၊ သင္ျပေနသည့္တိုင္ သူတို႔နားလည္ၾကပါရဲ႕လား။ ကြၽန္ေတာ္ သံသယျဖစ္မိသည္။ စာေမးပြဲစစ္လိုက္ေတာ့လည္း အသင့္ေရးၿပီးသားမွတ္စုေတြကို အလြတ္က်က္ၿပီးေျဖေနၾကသျဖင့္ ထိုက္သင့္သည့္ အမွတ္ေတာ့ရေနၾကသည္။ အျခားခက္ဆစ္တို႔၊ သဒၵါတို႔၊ ေမးခြန္းတိုတို႔ကရသည့္အမွတ္ႏွင့္ ေပါင္းလိုက္ေတာ့ စာေမးပြဲကေတာ့ ေအာင္သြားၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ကဗ်ာကိုလည္း မခံစားတတ္၊ စကားေျပေတြဖတ္ၿပီး သုတလည္းမသိ၊ ရသလည္းမသိဆိုလွ်င္ စာေမးပြဲတစ္ခု ေအာင္သြားတာကလြဲၿပီး သူတို႔အတြက္ ဘာအက်ဳိးရွိမည္နည္း။ ကြၽန္ ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံအတြက္ေကာ။ အဖိုးတန္သည့္ လူခြၽန္လူမြန္ကေလးေတြ ရလာႏိုင္ပါ့မလား။ ကြၽန္ေတာ္စဥ္းစားရင္းအိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ေအာင္ျဖစ္ရပါသည္။ သည္ကိစၥကို ေပါ့ေပါ့တန္ တန္သေဘာထား၍မရပါ။ ကြၽန္ ေတာ္တို႔ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား တကၠ သိုလ္ဝင္တန္းမွာ ကိုယ့္ေက်ာင္း ေအာင္ခ်က္ျမင့္မားေရးဦးစားေပး သင္ၾကားေနေသာသင္ၾကားနည္း စနစ္မ်ားကို ျပန္လည္ဆန္းစစ္ ၾကည့္ဖို႔လုိၿပီထင္ပါသည္။ ကေလးေတြကိုစာသင္ရင္း ကြၽန္ေတာ္ခဏခဏေျပာမိသည့္စကားတစ္ခြန္းရွိသည္။ ‘‘ငါတို႔က မင္းတို႔ထက္စာရင္ ကံေကာင္းတယ္ကြ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ငါတို႔က ပညာေရးစနစ္ဆိုးနဲ႔တုိးေပမယ့္ ငါတို႔ကိုသင္ေပးတဲ့ဆရာေတြကပညာေရးစနစ္ေကာင္းက ေမြးထုတ္ေပးလိုက္တဲ့ဆရာေတြကြ။ မင္းတို႔က်ေတာ့ ပညာေရးစနစ္ကမေကာင္းတဲ့အျပင္ ငါအပါအဝင္ မင္းတို႔ကိုသင္ေပးေနတဲ့ဆရာေတြအားလံုးက စနစ္ဆုိးက ေမြးထုတ္ေပးလိုက္တဲ့ဆရာေတြခ်ည္းပဲ။ ဒီအထဲ ဆရာအလုပ္ကို ေပါ့ေပါ့တန္တန္ သေဘာထားတဲ့ဆရာေတြနဲ႔ေတြ႕ရင္ေတာ့ မင္း တို႔တစ္ေတြ လူေတာ္ေတြျဖစ္ မလာဘဲ လူေရွာ္ေတြခ်ည္းျဖစ္ ကုန္မွာေသခ်ာတယ္ကြ’’ဟု တစ္ ခါတေလ ဘယ္သူ႔ကိုစိတ္အခ်ဥ္ ေပါက္လာမွန္းမသိသည့္အခါ ကြၽန္ေတာ္ေျပာမိတတ္သည္။ ေခတ္အဆက္ဆက္ မတည္ ၿငိမ္သည့္ ႏိုင္ငံေရးစနစ္ၾကားမွာ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ မ်ဳိးဆက္ေလာက္ ကစၿပီး ေျမစာပင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္သူမ်ားက ‘သူ တုိ႔အခ်ဳပ္အျခာအာဏာတည္တံ့ ခိုင္ၿမဲေရး’ကိုသာ နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိး ႏွင့္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကၿပီး ပညာေရးကို ေတာ့ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ ပစ္ထားခဲ့ ၾကသျဖင့္ ဆယ္စုႏွစ္ငါးခုမက ၾကာလာသည့္အခါ ေက်ာင္းေတြ မွာ အရည္အေသြးရွိသည့္ဆရာ ေတြလည္း ရွားပါး၊ သင္နည္း စနစ္ေတြလည္းလြဲေခ်ာ္။ သည္လို ႏွင့္ မွတ္စုေပး၊ အလြတ္က်က္ေျဖ သည့္စနစ္က ယခုတိုင္ႀကီးစိုးေန ေတာ့သည္။ သည္အထဲ သင္ ေထာက္ကူပစၥည္းကမျပည့္စံု၊ လက္ေတြ႕လုပ္စရာမရွိ။ ၿမိဳ႕ႀကီး ျပႀကီးေတြက ေက်ာင္းအခ်ဳိ႕ကလြဲ ၿပီး နယ္ေက်ာင္းအမ်ားစုမွာ စာ ၾကည့္တိုက္အသံုးျပဳခြင့္မရႏွင့္ ၾကာေတာ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္၊ စာတစ္ ပုဒ္ကိုဖတ္ၿပီး အဓိပၸာယ္ဘာမွန္း မသိသည့္ကေလးေတြ၊ မခံစား တတ္သည့္ကေလးေတြ တျဖည္း ျဖည္းမ်ားလာရေတာ့သည္။ ယခုအစိုးရသစ္လက္ထက္ မွာ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ ေတြလုပ္ေနသည္ဆုိေသာ္လည္း အမ်ားအားျဖင့္ ထင္သာျမင္သာ မရွိေသး။ သင္႐ိုးၫႊန္းတမ္းေတြ လည္း မေျပာင္းႏုိင္ေသး။ စာေမး ပြဲစနစ္ေတြလည္း ထူးမျခားနား။ မွတ္စုေပး အလြတ္က်က္ေျဖ သည့္စနစ္ႀကီးကလည္း ပိုေနၿမဲ က်ားေနၿမဲ။ ေက်ာင္းတိုင္းက လည္း တကၠသိုလ္ဝင္တန္းေအာင္ ခ်က္ျမင့္မားေရးကိုပဲ အာ႐ံုထား ေနၾကသည္။ ဘယ္လိုနည္းႏွင့္ ေအာင္ေအာင္၊ ေအာင္ခ်က္ ေကာင္းမွ မ်က္ႏွာပန္းလွမည္ဆို ေတာ့ သင္ခန္းစာတစ္ခုကို နား လည္ဖို႔ထက္ အလြတ္ရဖို႔ကိုပဲ ဆိုင္ရာတို႔ တြန္းအားေပးေနၾက ေတာ့သည္။ အစိုးရမင္းမ်ားက လည္း ၂၀၁၅ နီးလာေလေလ ကေလးေတြအေရးထက္ သူတို႔ အေရးက ပိုအေရးႀကီးေနေလ ေတာ့ တစ္ပီတည္းပီ၊ တစ္အာ တည္းအာရင္း ပညာေရးဥပေဒ ေတြသာ အတည္ျပဳျပ႒ာန္းေန ေသာ္လည္း လက္ေတြ႕မွာေတာ့ လွည့္ေတာင္မၾကည့္ႏိုင္ၾကေတာ့ ေပ။ သည္ပံုဆိုလွ်င္ျဖင့္ ကြၽန္ ေတာ္တို႔၏ပညာေရးက ႏိုင္ငံ တကာအဆင့္အသာထား၍ အာ ဆီယံအဆင့္မီရန္ပင္ အေတာ္ခဲ ယဥ္းေနပါဦးမည္။ ယခုပင္လွ်င္ လူသားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ ၫႊန္းကိန္းက ေနာက္ဆံုး၊ အဆင္းရဲဆံုးက အဆင့္(၁၂)ျဖစ္ေနလွ်င္ ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာ သည့္ထက္ဆိုးဖို႔သာရွိပါေတာ့သည္။ သင္႐ိုးၫႊန္းတမ္းေတြ၊ သင္ ၾကားနည္းစနစ္ေတြ၊ စာေမးပြဲ စနစ္ေတြ အမွန္တကယ္ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲလာမည့္ေန႔ရက္ေတြကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ရင္း ကြၽန္ေတာ္အိပ္ ပ်က္ညေတြမ်ားလွပါၿပီ။ ။ မင္းသန္းထိုက္ (ေဒးဒရဲ) http://www.7daydaily.com/story/17302#.U92vRmMtqUk
ေအာင္ပညာဒါန Unknown at 10:28 PM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Labels: စာေပက႑

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

http://www.agenziabozzo.it/bandiere_animate/Bandiera_animata_flag_Myanmar_dal_2010.gif

ယေန႔ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္

Time in Rangoon

ကမၻာ့စံေတာ္ခ်ိန္မ်ား

World Time Difference
  Kyat Exchange Rate
International Dialing Codes

Sample Text

Total Pageviews

ဧည့္သည္ေတာ္မ်ား






ဤစာမ်က္နွာအားႏွစ္သက္သေဘာက်သူမ်ား

Subscribe To

Posts
Atom
Posts
Comments
Atom
Comments

စုစုစည္းစည္း

  • The beautiful Myanmar (5)
  • ကဗ်ာ (1)
  • က်န္းမာေရးက႑ (28)
  • စာေပက႑ (78)
  • ဓမၼပဒပါဠိေတာ္ ပါဠိ ျမန္မာ အဂၤလိပ္ (8)
  • ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း (7)
  • ပညာေရး (3)
  • ဗုဒၶဘာသာဆိုင္ရာ (20)
  • မွတ္သားဖြယ္ရာအဆုိအမိန္႔မ်ား (4)
  • မိဘေမတၱာ (10)
  • မ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒအားေလ့လာျခင္း (12)
  • သတိျပဳစရာ (7)

Sample Text

Social Icons

Social Icons

About Me

Unknown
View my complete profile

Featured Posts


သတၱ၀ါဟူသေရြ႕ တရားေတြ႕ ခ်မ္းေျမ႕သာယာရွိပါေစ၊
ပညာႏွင့္တူေသာ အလင္းဟူသည္ ေလာကမွာမရွိ။

ယေန႔ျမန္မာသကၠရာဇ္


သိခ်င္ရာ ရွာၾကည့္မည္

တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လွ်က္ရွိေသာဆရာ/ မမ်ား

၁။ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာေတာ္
၂။ ဦးေအာင္ေက်ာ္မင္း B.Sc (Phys:) Q, AGTI (MT)
ပညာေရးမွဴ း
၃။ ေဒၚေအာင္ေအာင္ယု B.Sc (Phys:) Q, AGTI ( MT)
ဒု ပညာေရးမွဴ း
၃။ ဦးသန္႔ဇင္ B.Sc (Phys) AGTI (MT)
၄။ ဦး၀င္းေက်ာ္ထြန္း BE. (MC)
၅။ ဦး၀င္းေက်ာ္သန္း BE. (MC)
၆။ ေဒၚနီလာေအာင္ BA.(Eng) AGTI (MT)
၇။ ေဒၚေကခုိင္ျငိမ္း MA (EPP)
၈။ ေဒၚေမခုိင္ျငိမ္း Mc.S.C
၉။ ဦးသက္ကိုကုိ LLB
၁၀။ေဒၚေနျခည္ေထြး BA (English)
၁၁။ေဒၚေအးျမင့္သန္း BA (Geography)
၁၂။ေဒၚသီတာထြန္း BA (Geography)
၁၃။ဦးဟိန္းေ၀ယံေအာင္ တတိယႏွစ္ GTC (EP)
၁၄။ဦးစည္သူ တတိယႏွစ္ GTC (EP)
၁၅။ေဒၚယမံုႏုိင္ B.Sc (Che:)
၁၆။ေဒၚတင္ဇာလြင္ BA.(Geography)
၁၇။ဦးမ်ိ ဳးမင္းဦး B.com
၁၈။ေဒၚမာလာ BA (Myanmar)
၁၉။ဦးေအာင္သူရ အေနာက္ပိုင္းတကၠသိုလ္
၂၀။ဦးသန္႔ဇင္ေအာင္ အေနာက္ပုိင္းတကၠသိုလ္
၂၁။ေဒၚသက္ထားသူဇာႏြယ္ အေနာက္ပုိင္းတကၠသိုလ္

၂၀၁၄/၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ ပညာသင္ၾကားလွ်က္ရွိေသာ ေက်ာင္းသား/သူမ်ား

AGEC၁။အ႒မတန္း ၅ ေယာက္ AGEC
AGEC၂။န၀မတန္း ၃၄ ေယာက္AGEC
AGEC၃။တကၠသုိလ္၀င္တန္း ၅၈ ေယာက္ AGEC

၂၀၁၄/၅ ပညာသင္ႏွစ္ ပညာပါရမီကုသုိလ္ရွင္မ်ား

၁။ ကိုမင္းသိန္းထြန္း+မလဲ့ရည္၀င္း ေခတၱ စကၤာပူ
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၂။ ကုိေအာင္စည္၀င့္+မလြင္ေက်ာ႔ေက်ာ႔သိန္း သမီး ဂ်ဴ းရင့္လကၤာ
MYA THIDA HOTEL & Sleepln HOSTEL မိသားစု
အလွဴေငြက်ပ္ (၁၂၀၀၀၀) တစ္သိန္းႏွစ္ေသာင္း။
၃။ ကိုမ် ဳိးမင္း ( ေခတၱ) နယူးပါပူး၀ါးဂီနီ
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၄။ ကိုေဇာ္လင္းေထြး (ေခတၱ) ယူေအအီး
အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၀၀၀၀၀) တစ္သိန္း
၅။ ကုိသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ေမလ၊ အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၁၀၅၀၀၀) တစ္သိန္းငါးေထာင္
၆။ ကိုသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ဇြန္လ၊ အလွဴ ေငြက်ပ္ (၁၁၇၀၀၀) တစ္သိန္း တစ္ေသာင္းခုႏွစ္ေထာင္၊
၇။ကုိေအာင္ေက်ာ္မိသားစု
ေက်ာက္တလံုးၾကီးျမိဳ႕နယ္ ေတာင္ၾကီးျမိဳ႕
အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၅၀၀၀၀) ငါးေသာင္း
၈။ ကိုစုိးလင္းဦး(ခ) ခ်စ္သူ၊ အင္းစိန္ အလွဴ ေငြ
က်ပ္ (၄၅၀၀၀)ေလးေသာင္းခြဲ
၉။ ကုိ၀င္းေဇာ္ ( စာေရးဆရာေနသစ္မွဴ း) ေခတၱ (USA)အလွဴ ေငြ က်ပ္ ၅၀၀၀၀ က်ပ္
၁၀။
ကုိသန္႔ဇင္ႏွင့္ GTL ၀န္ထမ္းမ်ား
ဂ်ဴလိုင္လ၊ အလွဴ ေငြ က်ပ္ (၉၄၅၀၀)


ပန္းတိုင္ရွိရာ



ဒူးမတုန္နဲ႔ကေလး
ဒီလုိထရပ္လုိက္တာကိုက
ေျခလွမ္းေတြစႏိုင္ဖို႔အတြက္ပါပဲ။

ရပ္ႏိုင္ေတာ့မွ
မင္းဘ၀ရဲ႕ ပထမေျခလွမ္း
မင္းစၿပီးလွမ္းရမွာ…။

ေၾကာက္စိတ္မ၀င္နဲ႔ကေလး
ပထမေျခလွမ္းမွယိုင္လဲ
ဒူးၿပဲခ်င္ၿပဲမယ္
လဲရင္ျပန္ရပ္
ေနာက္ထပ္ေျခလွမ္းေတြစမယ္။

ေလးဖက္တြားရင္းေက်နပ္
ထၿပီးမရပ္ဘဲေနမယ့္အစား
ရပ္စမ္းလဲစမ္း
ရဲရဲလွမ္း ကေလး…
(ၿပီးရင္)
ေျပးလမ္းေပၚတက္ၾကရေအာင္။

ေမာင္စိန္၀င္း (ပုတီးကုန္း)


သင္ေသသြားေသာ္



ေၾသာ္.........

လူ႔ျပည္ေလာက

လူ႔ဘ၀ကား

အုိရနာရ

ေသရဦးမည္


မွန္ေပသည္တည့္


သို႔ျပီးတကား

သင္ေသသြားေသာ္

သင္ဖြားေသာေျမ

သင္တုို႕ေျမသည္

အေျခတိုးျမင့္

က်န္ေကာင္းသင့္၏။

သင္၏မ်ိဳးသား

စာစကားလဲ ၾကီးပြားတက္ျမင့္

က်န္ေကာင္းသင့္၏။

သင္ဦးခ်၍ အမွ်ေ၀ရာ

ေစတီသာႏွင့္

သစၥာအေရာင္

ဥာဏ္တန္ေဆာင္လည္း

ေျပာင္လွ်က္၀င္းလွ်က္


က်န္ေစသား

ဆရာေဇာ္ဂ်ီ

ပရဟိတဟူသည္




ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ
ႏြမ္းပါးရွာသူ ခ်ိဳ႕တဲ့သူကို
ကူညီမစ ေထာက္ပံ့ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
မိဘမဲ့သူ ကံဆိုးသူကို
ကူညီယုယ ျပဳစုၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
မသန္စြမ္းသူ အားႏြဲ႕သူကို
ကူညီေဖးမ ပံ့ပိုးၾကသည္
ပရဟိတ ျမင့္ျမတ္လွ။
မက်န္းမာသူ နာေသာသူကို
ကူညီေစာင္မ ေစာင့္ေရွာက္ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ပညာနည္းသူ ဉာဏ္မြဲသူကို
ကူညီတြဲၾက အလင္းျပသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ကြယ္လြန္ရွာသူ သက္မဲ့သူကို
ကူညီ၀ိုင္းၾက သျဂႋဳဟ္ၾကသည္
ပရဟိတ မြန္ျမတ္လွ။
ဘ၀ခရီး လမ္းမႀကီးကို အသီးသီး သူငါ ေလွ်ာက္လွမ္းရာ၀ယ္
ေမာရွာပန္းရွာ မ်ားလွစြာကို စာနာေဖးမ ကူညီၾကသည္
ပရဟိတ ျမတ္အလွတည့္ ျပဳၾကပုဂၢိဳလ္ မ်ားထိုထို၏
ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ အစုစုကို သာဓုႀကိမ္ႀကိမ္ ေခၚမိတကား။

( မင္းယုေ၀ )

သင့္အျမင္မ်ားကို ဤေနရာတြင္ ေရးသားေပးပါရန္ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္





လူၾကိဳက္အမ်ားဆံုး Post မ်ား

  • သိမ္းထားသင့္တဲ့ အဖိုးတန္ ဆိုစကားမ်ား
    ဘ၀ ရဲ႕ မိုင္တိုင္မ်ား   သိမ္းထားသင့္တဲ့ အဖိုးတန္ ဆိုစကားမ်ား -------------------------- -------------------- ...
  • တို ့ေဆး
    ယခုတေလာ ျပည္တြင္းမွ ဒုစရိုက္ဂိုဏ္းမ်ားက တို ့ေဆး မ်ားသံုး၍ လုရက္မွု-မုဒိန္းမုွခေလး ငယ္မ်ားအား တို ့ေဆးသံုးလ်ွက္ ဖမ္းဆီးခံရသည့္ သ...
  • သမိုင္းစာအုပ္မ်ား (၄၈ အုပ္) ဖတ္ရႈ႕ စုေဆာင္းလိုသူေတြ အတြက္
                                (၁) အင္း၀ေရႊနန္းေရာက္ ျဗိတိသွ် သံအဖြဲ႔မွတ္တမ္း (၁၈၅၅)(တကၠသိုလ္ေန၀င္း) http://www.mediafire.com/ ?z9ypq...
  • ပရဟိတ ဟူသည္
    ပရဟိတ ( Philanthropy ) ဆိုေသာ ေ၀ါဟာရသည္ လူထုကို ခ်စ္ေသာ တိုက္႐ိုက္အနက္ရၿပီး ... အေျခခံျပႆနာမ်ားကို အဓိကက်သည့္ ေျဖရွင္းမႈအတြက္ ရင္းႏွီး...
  • တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ပံုစံသစ္ကိုမိဘတိုင္း သိၾကပါေစ
    ဒသမတန္းေအာင္ျမင္သည့္ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားမ်ား အတြက္ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္စိစစ္ ေရြးခ်ယ္သည့္ပံုစံသစ္ကို လာမည့္ပညာသင္ႏွစ္ (၂၀၁၄-၂၀၁၅)မွစတင္၍ ေျပ...
  • ေမတၱာသုတ္အနက္၊ ရြတ္ဆုိရက်ဳိး
    ၁။ေဟ ၊ အိုသူေတာ္ေကာင္းတို႔ ။ယႆပရိတၱႆ၊ အၾကင္ေမတၱာသုတ္ပရိတ္ေတာ္၏။ အႏုဘာ၀ေတာ ၊ အစြမ္းရွိန္ေစာ္အာႏုေဘာ္ေၾကာင့္။ ယကၡာ ၊ နတ္အမ်ားတို႕သည္။ ဘီသနံ ...
  • ေအာင္ပညာဒါနတြင္ တက္ေရာက္ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ တကကၠသိုလ္၀င္တန္း ေက်ာင္းသား/သူမ်ား
  • ၃။ စိတၱ၀ဂၢ
    ၃၃။ ဖႏၵနံ စပလံ စိတၱံ၊ ဒူရကၡံ ဒုႏၷိ၀ါရယံ။   ဥဇံု ကေရာတိ ေမဓာ၀ီ၊ ဥသုကာေရာ၀ ေတဇနံ။  ၃၄။ ၀ါရိေဇာ၀ ထေလ ခိေတၱာ၊ ၾသကေမာကတဥဗၻေတာ။  ပရိဖႏၵတိဒံ စိ...
  • (no title)
    ကုသိုလ္ ဥစၥာ က်န္းခန္႔သာ၍ ပညာတန္ခိုး တမ်ိဳးမ်ိဳးမွ အက် ဳးိမထြက္ ထုိေန႔ရက္ စိတ္ပ်က္၀မ္းနည္းဖြယ္။ လူရယ္လုိ႔ျဖစ္လာရင္ လူ႕ဘ၀နဲ႔ထိုက္တန္တဲ့...
  • န၀မတန္းေက်ာင္းသား/သူ မ်ားအတြက္ ေအာင္ပညာဒါနသင္တန္းေက်ာင္း၏အခ်ိန္စာရင္း
    ေန႔ 8 to 9:30 9:00 to 11:00 12:30 to 2:30 3:00 to 4:30 4:40 to 6:00 တနဂၤလာ ဓာတု ဓာတု ျပန္လည္စစ္ေဆး ျခင္း အဂၤါ အဂ...

Blog Archive

  • ▼  2014 (175)
    • ►  10/26 - 11/02 (5)
    • ►  10/19 - 10/26 (3)
    • ►  10/12 - 10/19 (3)
    • ►  09/14 - 09/21 (8)
    • ►  09/07 - 09/14 (8)
    • ►  08/31 - 09/07 (21)
    • ►  08/24 - 08/31 (9)
    • ►  08/17 - 08/24 (30)
    • ▼  08/10 - 08/17 (10)
      • အင္းစိန္သံဃာ့ညီလာခံကို ေလ့လာသုံးသပ္ျခင္ (အပိုင္း ၁)
      • စိတ္ဓာတ္က်ေနသလား သူငယ္ခ်င္း?
      • လွပေၾကာ႔ရွင္းျမန္မာ့အဖိုးတန္ေရတံခြန္ၾကီးငါးခု
      • တိုတိုထြာထြာ ျမန္မာ႔ေဆးျမီးတိုမ်ား
      • ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ေဝဒနာ
      • ဒါဖတ္ၿပီး မငိုပါနဲ႔။ ပိုၿပီး သိတတ္ပါ
      • ၂။ အပၸမာဒ၀ဂၢ
      • ၉၁ မွတ္ နဲ႔ ၉မွတ္
      • ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕ လွ်ဳိ႕ဝွက္အမွတ္
      • အရမ္းေလးစားဖုိ႔ေကာင္းတဲ့ ေကာင္ေလး
    • ►  08/03 - 08/10 (38)
    • ►  07/27 - 08/03 (36)
    • ►  07/20 - 07/27 (4)
Theme images by konradlew. Powered by Blogger.